להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות בנהריה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

קצת על העיר נהריה

העיר נהריה נוסדה בשנת 1935, מונה כ־61,000 תושבים לשנת 2022, ובחובה תוכלו למצוא היסטוריה. נהריה הינה קרקע מיוחד במינה, בה, ניתן למצוא שרידים של בית המקדש, שריד של הכביש הרומאי, כנסיה עתיקה, אתרים ארכיאולוגיים, והיד עוד נטויה. העיר נהריה נמצאת במחוז הצפון, בגליל המערבי, וממש ליד מישור החוף. גם בעיר נהריה, שליחויות הם חלק מהשגרה היומיומית. חברת שליחויות ישראל מתחייבת לספק שליחויות בנהריה והסביבה, התחייבות לזמנים, ועוד.

הזמנת שליחות מהיום להיום/למחר
עם זמינות מיידית
כולל אישור מסירה 
לייעוץ טלפוני חינם חייגו כעת:
055-970-5877

חברת שליחויות בנהריה

חברת שליחויות בנהריה – לאיפה אנחנו מגיעים?

חברת שליחויות ישראל מספקת את שירותיה בנהריה והסביבה, וכן, גם ביישובים הסמוכים. אנו מספקים מגוון שירותים בנהריה: החל משליחויות משפטיות, שליחויות מהירות, וכן גם רגילות.

בין היתר, אנו מגיעים לשכונות המרכזיות בנהריה: עין שרה, רסקו חקלאית, גבעת כצנלסון, קריית חוף, ושכונות נוספות הנמצאות בגבולות נהריה והסביבה. השירות מסופק על ידי שליחים עם רכב, משאיות, אופנועים, ואמצעי תחבורה נדרשים. כלל השירותים מסופקים בהתאם ליעדים, מתחייבים לזמנים כמעט מדויקים, ומספקים את השליחויות על הצד הטוב ביותר, בהתחייבות. למען הסר הספק, חברת שליחויות ישראל תספק לכם שליחות גם בפריסה ארצית, בכל הערים בישראל.

איך בוחרים חברת שליחויות בנהריה?

ישנם הרבה מאוד חברות המספקות שליחויות בנהריה והסביבה, אבל לא כולם אמינות. חלקן מאחרות ולא מתחייבות לזמנים, וחלקם עושות בעיות במתן השירות. בחירה של חברת שליחויות בצורה אקראית תהיה הבחירה הגרועה ביותר שתעשו. לכן, הבחירה חייבת להיות קפדנית, מסוננת, וכמה שיותר מדויקת. אז איך בוחרים חברת שליחויות בנהריה והסביבה? על פי מספר פרמטרים: הראשונה, שירות אישי, סובלני, ואמיתי. השנייה, עמידה בזמנים והתחייבויות. השלישית, המלצות. חברת שליחויות ישראל תספק לכם שירות סבלני, עמידה בזמנים, ואחריות על המסירה.

כמה עולה להזמין את שירותיה של חברת שליחויות בנהריה?

חברת שליחויות בנהריה מספקת מספר שירותים: שליחויות משפטיות, שליחויות לעסקים, שליחויות בינעירוניות או מקומיות, וכמובן שליחויות מהירות – אקספרס, מהיום להיום, ועוד. המחירים עבור הזמנת שירותיה של חברת שליחויות משתנים בהתאם לסוג השליחות, רמת הדחיפות הנדרשת, משקל החבילה, כמות הקילומטרים לשילוח, וכמובן כמות החבילות למסירה. בהתאם לשכלול הסופי, חברת השליחויות צריכה לספק הצעת מחיר מסודרת. לאחר קבלת הצעת המחיר, אנו ממליצים, לבחון את ההצעה היטב, לבצע השוואת מחירים, ורק אז, לבחור בהצעה המשתלמת ביותר לצרכן.

אז כמה זה באמת עולה? המחירים המשוערים הינם החל מ־30 ₪ עבור שליחויות מקומיות בנהריה. חברת שליחויות ישראל הכינה במיוחד עבורכם טבלה המציינת את המחירים המשוערים לצרכן:

סוג המשלוח מחיר משוער
הזמנת משלוח מנהריה לאזור גוש דן: תל אביב, בת ים, רמת גן, וכל הסביבה החל מ-55 ש"ח
משלוח משפטי מנהריה עד 35 ק"מ החל מ-150 ש"ח
משלוח מנהריה לאזור הצפון הרחוק: צפת, טבריה, כנרת עמקים החל מ-60 ש"ח
משלוח מנהריה לאזור השרון: נתניה, הרצליה, כפר סבא והסביבה החל מ-45 ש"ח
שליחות מנהריה לאזור פרדס חנה, חדרה, חריש, בנימינה, קיסריה החל מ-38 ש"ח

יש לכם שאלות? רוצים לקבל ייעוץ אמיתי? התקשרו עכשיו – 055-970-5877