להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות בנימינה זכרון יעקב

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

שליחות מהירה בבנימינה וזכרון עושים עם שליחויות ישראל

כדאי ומומלץ לבחור חברת שליחויות אמינה באמצעות כמה פרמטרים – המלצות, ניסיון, ושירות. הבחירה מוטלת על הכתפיים שלכם, בחירה נבונה וחכמה היא חלק בלתי נפרד מהמשימה שלכם. בחירה אקראית הוכיחה את עצמה ככישלון אמיתי, בחירה אקראית ללא בדיקות היא בחירה גרועה. חברת שליחויות תשמח לספק בעבורכם את כל השירותים תחת קורת גג אחת, לשירותכם.

זמינים 24 שעות
ניתן לבצע הזמנות גם מהיום להיום/למחר
חייגו כעת להצעת מחיר חינם:
055-970-5877

חברת שליחויות בבנימינה

חברת שליחויות בנימינה – הכירו את הפרטנר שלכם

בנימינה הינה יישוב הנמצא בגבולות מחוז חיפה, מועצה מקומית יחד עם יישוב גבעת עדה. בעבר, שני היישובים הופרדו. כיום, היישובים התאחדו למועצה מקומית אחת – בנימינה וגבעת עדה. 

המועצה האזורית בנימינה נוסדה בשנת 1922 ומכילה קרוב ל־20,000 תושבים עם צפיפות מינימלית. באופן מדויק, בהתאם ללשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בנימינה מכילה כ־16,048 תושבים במדויק. חברת שליחויות ישראל מספקת שירותי שליחויות גם למועצות אזוריות ומקומיות כאחד – בנימינה. שליחויות ישראל מתחייבת לעמוד בזמנים, מתחייבת למחירים ההגונים ביותר, ויחד עם שירות מנצח.

מהם סוגי השליחויות הנפוצות בבנימינה?

המועצה המקומית בנימינה עומדת על קרוב ל־26 קילומטרים רבועים ואיתם קיימים עשרות אתגרים. לדוגמא – אספקת מוצרים בזמני ההתחייבות, אספקת מסמכים עם חתימות ללקוחות, ושליחויות. ללא ספק, מדובר באתגרים שרק חברת שליחויות מקצועית תוכל לספק, מהירות והתחייבות חובה. ביישוב בנימינה ישנם מספר רחב של סוגי שליחויות, ביניהם – שליחויות חד פעמיות, שליחויות מהירות-אקספרס, שליחויות משפטיות, שליחויות עד 24 שעות, וכמובן שליחויות מהיום להיום.

אלה הם השליחויות הנפוצות ביותר ביישוב בנימינה, כדאי ומומלץ לבחור את השליחויות המתאימה. בעת הבחירה, כדאי לענות על מספר שאלות – מהי מטרת השליחות? מהו התקציב? ומה התדירות. כל התשובות יספקו לכם מענה לסוג השליחות המועדפת – שליחות משפטית, מהירה, או רגילה.

הזמנת חברת שליחויות בנימינה – מהו המחירון לצרכן?

המחירון לצרכן באזור בנימינה והסביבה מתומחר בין עשרות-למאות שקלים בודדים, מחיר הוגן. בהתאם לדרישה, למרחק הרצוי, ולסוג השליחות, המחירים עשויים להשתנות בהתאם ללקוח. ברוב המקרים, המחירים מתחילים ב־60 ₪ ויכולים להגיע לטווח של עד 600 ₪ עבור שליחויות משפטיות. בנוסף, ניתן גם להזמין שליחויות בינעירונית למיקום אחר, או שליחות עירונית ומקומית בסביבה.

לפניכם טבלה עדכנית לשנת 2022 אודות מחירון השליחויות לצרכן:

סוג השליחות מחיר משוער
שליחויות בבנימינה והסביבה החל מ־60 ₪
שליחות מהירה מהיום להיום בבנימינה החל מ־50 ₪
שליחות בינעירונית בבנימינה החל מ־80 ₪
שליחויות מקומיות בבנימינה והישובים מסביב החל מ־60 ₪
שליחויות דחופות עד שעתיים בבנימינה החל מ־120 ₪
שליחויות משפטיות דחופות באזור בנימינה החל מ־110 ₪
שליחויות עד 30 קילומטרים בבנימינה החל מ־100 ₪
שליחות מבנימינה לקיסריה החל מ15 ₪
שליחות מבנימינה לתל אביב החל מ-20 ₪
שליחות מבנימינה לחיפה החל מ-35 ₪
שליחות מבנימינה לדרום כמו באר שבע החל מ-45 ₪
שליחות מבנימינה לאזור הצפון הרחוק החל מ-50 ₪


*המחירים עשויים להשתנות בכל עת, בהתאם למדיניות השירות של שליחויות ישראל.
לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית התייעצו עם המומחים של שליחויות ישראל. לפרטים והזמנות חייגו עוד היום – 055-970-5877