להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות בצפון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

משלוחים בצפון והסביבה

ישנם הרבה מאוד חברות שליחויות המספקות שירותי הפצה ושילוח בצפון הארץ. אם זאת, לא כל החברות נחשבות כטובות והוגנות. בעקבות ההיצע הגדול, הלקוחות והגולשים נשארים מבולבלים – באיזה חברה הכי כדאי לבחור? יש הרבה חברות. הכירו את החברה המובילה בישראל – שליחויות ישראל. החברה מספקת ומעניקה שירותי שילוח ארציים, מקומיים, ובינעירוניים בצורה מקצועית. בעת בחירת חברת שליחויות כדאי לשים לב ל־3 פרמטרים: מחיר הוגן, שירות אישי, וביקורות.

טלפון להזמנה:
055-970-5877
משלוחים 24 שעות ביממה
כולל שליחות משפטית עם זמינות מיידית מהיום להיום / מהיום למחר
משלוח מעטפות / חבילות
עובדים בצפון ומבצעים משלוחים לכל הארץ

חברת שליחויות בצפון

מהם הטיפים לבחירת חברת שליחויות בצפון?

בישראל, ישנם כ־6 מחוזות רשמיים בישראל ביניהם – צפון הארץ. מחוז הצפון מכיל כ־17 ערים, ו־5 נפות. העיר הגדולה במחוז הצפון הינה נצרת והיא נחשבת בירת מחוז הצפון. הצפון מתפרס על שטח כולל של 4,000 קילומטרים רבועים, אותם תופסים ערים נפוצות, יישובים, ושטחים חקלאיים. במחוז הצפון יש כ־1,400,000 תושבים עם צפיפות של 285 תושבים לקילומטר בודד, על פי הנתונים.

אז איך בוחרים חברת שליחויות בצפון הארץ? על מה כדאי להסתכל? הנה כמה פרמטרים משפיעים: הראשונה, המלצות וביקורות חיוביות. בעת הבחירה, בדקו את ההמלצות החיוביות כנגד השליליות. בחנו האם מדובר בהמלצות אמתיות או לא. השנייה, זמינות ועמידה ביעדים. חברת השליחויות חייבת לעמוד בהבטחותיה, עמידה ביעדים ובזמנים, זמינות מרבית לכל אורך היממה, ועוד הרבה. השלישית, וותק מקצועי בתחום. הוותק המקצועי מעניק לחברה התמודדות עם מצבי לחץ, הפתעות, וכשלים המתרחשים בזמן אמת. בחרו בחברה עם וותק וניסיון תעסוקתי בתחום. אלה הם הטיפים הטובים ביותר לבחירת חברת שליחויות בצפון והסביבה! השוואת מחירים תהיה נכס אדיר.

הזמנת חברת שליחויות בצפון – המחירון לשנת 2022

אולי אחד מהפרמטרים הגדולים ביותר הינו המחיר לצרכן. הרבה מאוד צרכנים מבצעים את הבחירות והשיקולים האישיים בזכות המחיר. ללא ספק, המחיר מהווה חשיבות עליונה לצרכן. המחירים עבור הזמנת חברת שליחויות בצפון הינה החל מ־60₪ עבור שליחויות רגילות ומהירות. בהתאם לסוג השליחות המבוקשת הצעת המחיר עשויה להשתנות בהתאם, ללא ספק בכך.

לא מזמינים חברת שליחויות לפני קבלת הצעת מחיר, הצעת המחיר תאפשר ניתוח מעמיק. אז כמה זה באמת יעלה לכם? מהם המחירים עבור הזמנת חברת שליחויות בצפון הארץ? הנה המחירון:

סוג השליחות מחיר לצרכן ב־₪
משלוחים מהצפון לתל אביב החל מ-35 ש"ח
שליחות מהצפון לדרום (באר שבע, אשקלון, אשדוד) החל מ-45 ש"ח
משלוח מעטפות עד 3 ימי עסקים מהצפון עד 45 ק"מ החל מ-22 ש"ח
משלוח אקספרס (מהיום להיום/למחר) החל מ-35 ש"ח
מסירה משפטית / שליחות משפטית מהצפון עד 55 ק"מ החל מ-70 ש"ח
משלוחים מהצפון לפרדס חנה החל מ-42 ש"ח
משלוחים מהצפון לאילת מחיר שיקבע בהתאם לסוג המשלוח ולזמינות שלנו
משלוחים מקומיים בצפון מהיום להיום החל מ-15 ש"ח

*המחירים עשויים להשתנות בעתיד, בהתאם למדיניות של שליחויות ישראל.

למה לבחור דווקא בחברת שליחויות ישראל?

חברת שליחויות ישראל הינה חברה פרטית המעניקה שירותי הפצה ושילוח בפריסה ארצית רחבה. שליחויות ישראל מתחייבת לספק מחירים נוחים והוגנים, שירות אישי ואדיב, סובלנות, וזמינות 24\7. בין השירותים שלנו ניתן למצוא: שליחויות משפטיות, שליחויות מהיום למחר, ושליחויות נוספות. אז למה לבחור דווקא בנו? מה הייחוד שלנו לעומת המתחרים? אנחנו מתחייבים להגעה מהירה ועמידה בזמנים, מחירים נוחים ומצוינים לכל כיס, זמינות מרבית בכל שעות היממה, ואחריות על התכולה.

מהיום, בוחרים חכם! בשליחויות ישראל מקבלים הרבה יותר… לפרטים והזמנות חייגו עוד היום!