להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות בקריות

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

משלוחים מהירים בקריות עם שליחויות ישראל

הקריות הינו ישוב המאחד מספר ישובים במקביל, הישוב נמצא בגבולות מחוז חיפה, דרום הארץ. ישוב הקריות מאחד מספר רב של ישובים: קריית ים, קריית ביאליק, קריית מוצקין, ורבים נוספים. יישוב הקריות מונה כ־200,000 תושבים ונחשב כאחד מהישובים הגדולים ביותר בישראל. יישוב הקריות מאכלס כ־6 יישובים גדולים יחדיו, ביניהם, הישובים שציינו קודם לכן! מעוניינים בחברת שליחויות בקריות והסביבה? הגעתם למקום הנכון! הכירו את חברת שליחויות ישראל.

חברת שליחויות בקריות

חברת שליחויות בקריות – מה זה אומר?

חברת שליחויות בקריות מספקת את שירותיה לכל הקיבוצים בקריות. ישנם שני סוגי חברות: החברה הראשונה, חברה מקומית שפועלת בחיפה ובקריות. החברה השנייה, פריסה ארצית. אם אתם זקוקים לשירות מקומי בלבד, חברת שליחויות מקומית תהיה עדיפה. לעומת זאת, אם אתם זקוקים לשליחויות מחוץ לחיפה, בינעירוניות, חברה בפריסה ארצית תהיה הבחירה הטובה ביותר.

לחברת השליחויות ישנם מספר רב של סוגי שליחויות: שליחויות משפטיות, שליחויות רגילות, שליחויות דחופות, שליחויות בינעירוניות, שליחויות מקומיות, וכמובן שליחויות לעסקים. התעריפים משתנים בהתאם לסוג השליחות ולרמת הדחיפות המבוקשת. אם מדובר בשליחות מהירה ודחופה, תצטרכו לבחור בשליחות יקרה יותר, שליחות אקספרס. בחרו בחברת שליחויות בצורה חכמה. ניתן לבחור בחברת שליחויות באמצעות השוואת מחירים, קריאת ביקורות, ובדיקת הניסיון של החברה.

המחירון המלא של שליחויות בקריות – מהם התעריפים?

התעריפים עבור שליחויות בקריות תמיד משתנים, בהתאם לסוג השילוח, למשקל, ולמרחק היעד. ברוב המקרים, התעריפים מתחילים החל מ־50₪ עבור שליחויות רגילות וסטנדרטיות בהחלט. למען הסר הספק – כל חברה מציעה מחירים אחרים, כל חברה שווה בצורה אחרת. ואם זאת, קיים מחירון אשר מדמה את מחירי השליחויות בצורה משוערת. אז מהו המחירון המלא עבור שליחויות בקריות?

הנה המחירון המלא לשנת 2022 עבור שליחויות בקריות והסביבה:

סוג השליחות מחיר משוער לצרכן
שליחות בקריות מהיום להיום החל מ-15 ש"ח
שליחות מהקריות לחיפה החל מ-20 ש"ח
שליחות מהקריות לתל אביב החל מ-30 ש"ח
שליחות מהקריות לטבריה החל מ-20 ש"ח
שליחות מהקריות לבאר שבע החל מ-35 ש"ח
שליחות מהקריות לנתניה והסביבה החל מ-22 ש"ח


*המחירים עשויים להשתנות בכל עת, בהתאם לשינויים וליוקר המחיה בישראל.

למה כדאי לבחור בנו? הכירו את שליחויות ישראל

מחפשים שליחויות בקריות והסביבה? הכירו את החברה הגדולה בארץ – שליחויות ישראל. שליחויות ישראל הינה חברה המתמחה בפתרונות שילוח ייעודים, פתרונות שילוח בפריסה ארצית, גם בקריות. החברה עונה על צרכי הלקוח – חיסכון מרבי בזמן, ייעול משימות, פתרונות לוגיסטיקה, וחיסכון רב. אז למה כדאי לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות מצוינות: הראשונה, זמינות מרבית בכל היממה. השנייה, עמידה בזמנים וביעדים. השלישית, שליחויות מהירות במיוחד. הרביעית, פריסה ארצית.

חברת שליחויות ישראל מספקת את שירותיה בכל הקריות, בחיפה והמרכז, ובישובים הסמוכים. אנחנו מבצעים את השליחויות במהירות האפשרית ביותר, על ידי רכב אישי או אופנוע מקצועי. אצלנו הלקוח נמצא במקום הראשון, השירות הוא חלק בלתי נפרד מאתנו. כל השליחויות במקום אחת תחת קורת גג אחת. אצלנו לא צריך להמתין על הקו לנציג, מהירות היא חלק מהתופעה.

לפרטים נוספים, לייעוץ ראשוני, או לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית, התקשרו – 055-970-5877