להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות בתל אביב

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

שליחויות בתל אביב עם הטובים ביותר

מחפשים חברת שליחויות בתל אביב? מצאתם! תכירו את חברת שליחויות ישראל המספקים שליחויות מהירות בכל רחבי הארץ ובעיקר באזור ת"א יפו והסביבה, משלוחים מהירים עם שליחים על קטנוע או רכב, ניתן להזמין שליח ותוך מספר דקות הוא אצלכם.

שירותי שליחויות בת"א והסביבה במחירים משתלמים
זמינים בכל שעות היום 24 שעות
שליחויות מהיום להיום

להזמנות חייגו כעת:
055-970-5877

חברת שליחויות בתל אביב

משלוח בתוך תל אביב יפו

זקוקים לשליח באופן חד פעמי או באופן קבוע? אנחנו מספקים שליחויות בתל אביב 24 שעות כולל משלוחים בתוך תל אביב בעצמה, הנה כמה אזורים פופלארים בתל אביב שאנחנו מגיעים אליהם

  • אפקה
  • הדר יוסף
  • כיכר המדינה
  • יד אליהו
  • חוף הצוק
  • הדר יוסף
  • צהלה
  • אזור הצפון הישן
  • בבלי
  • אזורי חן
  • ועוד מגוון אזורים נוספים בת"א יפו והסביבה.

 

שליחויות בתל אביב עם שליחויות ישראל

שליחויות בתל אביב מבוצעות בכמה דרכים – שליחויות באופנוע, שליחויות על ידי רכב, ושליחויות במשאית. קיימים שלושה סוגים נפוצים של שליחויות בתל אביב – הראשונה, שליחות מהירה מהיום להיום. השנייה, שליחות רגילה ולא דחופה. השלישית, שליחות אקספרס מהיום למחר. אלה הם השליחויות הנפוצות ביותר. בדף זה, שליחויות ישראל מספרים אודות העיר תל אביב, סוגי שליחויות בתל אביב, וכמובן דברים נוספים. מרבית מהנתונים נחקרו בקפידה, כל מה שרציתם לדעת על שליחויות בת"א והסביבה. קדימה, נתחיל.

עיר התיירות מס' 1 בישראל – הכירו את תל אביב

כיום, בישראל, קיימים כמה ערי תיירות יפיפיים, מצוינים, שמושכים אליהם אלפי תיירים מרחבי העולם. אם זאת, כדאי להכיר את העיר שנמצאת בטופ ה־10, עיר התיירות מס' 1 בישראל – הכירו את העיר תל אביב. העיר תל אביב שוכנת לצד חוף הים התיכון ומכילה כמעט חצי מיליון תושבים, ליתר דיוק כ־468 אלף. בתל אביב-יפו תוכלו למצוא מגוון רחב של אתרי תיירות, אתרי עתיקות, מבנים חשובים, וכמובן היסטוריה. בנוסף, תוכלו למצוא בתל אביב מגוון רחב של מקומות לפנאי ובידור – בתי מלון, מרחבי קניות, חנויות מקומיות, ועוד.

העיר "תל אביב-יפו" הוקמה בשנת 1909, וזכתה בגאווה רבה לכינוי "העיר העברית הראשונה" במדינת ישראל. בשנת 2009, העיר תל אביב חגגה 100 שנה מאז הקמתה, ומאז, זכתה בעשרות תארים ורלוונטיות מהקהל. ללא ספק, במדינת ישראל, העיר תל אביב נחשבת כאחת מהערים הבולטות, עיר התיירות מס' 1 בישראל. במאה ה־21, בעקבות התפתחות העידן החדש, הדרישה לשליחות בתל אביב התעצמה בצורה משמעותית. כיום, בתל אביב, קיימים עשרות חברות שליחויות, מאות שליחים פרטיים, וחברות הובלה, וזה, ממש לא סתם. מעוניינים בשליחויות בתל אביב? הגעתם למקום הנכון! התייעצו עם צוות המומחים של שליחויות ישראל.

סוגים נפוצים של שליחויות בתל אביב – מה אנחנו עושים?

השליחויות בת"א מתבצעות ב־4 דרכי התניידות שונים – הראשונה, באמצעות כלי תחבורה ממונעים וטובים. כדוגמא, אופניים חשמליות מקצועיות, או כלי תחבורה אחרים. השנייה, באמצעות שליחויות באופנוע. השלישית, על ידי שליחויות ברכבים פרטיים או מסחריים. הרביעית, באמצעות משאיות הובלה מקצועיות. אלה הם 4 הדרכים הנפוצות אשר מקיימות הובלה בתל אביב והסביבה, על ידי חברות חיצוניות ואחרות. 

וכעת, לשאלה הגדולה מכולן – מה אנחנו בעצם עושים? מהם סוגי השליחויות שאנחנו מבצעים בת"א? שליחויות ישראל מבצעת כמה סוגים של שליחויות בתל אביב והסביבה, הנה כמה שליחויות שכדאי להכיר:

  1. שליחות מהיום להיום (ביום הנוכחי) – שליחות מהיום להיום מתקבלת אצל היעד כבר באותו היום. אם זאת, קיים תנאי חשוב – השליחות חייבת להיאסף ממקום המוצא כבר מהשעה 12 בצוהריים. שליחות שנאספת מ־12 בצוהריים עשויה להגיע ליעד עד 4 בצוהריים או 6 בערב לכל היותר. מדובר בשליחות מהירה.
  2. שליחות מהיום למחר (עד 24 שעות) – לעומת שליחות מהיום להיום, שליחות מהיום למחר מתבצעת בצורה מהירה עד 24 שעות ממועד ההזמנה. לדוגמא: אם החבילה נאספה בשעות הצוהריים, או בשעות הערב המאוחרות, החבילה תגיע לנמען כבר למוחרת בבוקר. לעיתים קרובות, החבילה או המשלוח עשוי להימסר כבר באותו היום, בהתאם לזמני ההפצה.
  3. שליחות משפטית (בהתאם לרמת הדחיפות) – שליחות משפטית היא שליחות דחופה יותר. מדובר בשליחות לבתי משפט, למשרדי עורכי דין, או למשרדים ממשלתיים, וכו'. לרוב, השליחות מבוצעת בצורה עירונית או בינעירונית. ברוב המקרים, השליחות מתבצעת עד שעתיים ממועד ההזמנה. אם אתם מעוניינים בשליחות מהירה, עם בטיחות מקיפה, זוהי השליחות המתאימה לכם מכל.
  4. שליחות עירונית (מקומית) – שליחות עירונית, היא למעשה, שליחות מקומית בגבולות העיר. ניתן לשלוח כל חבילה, מכתב, או מוצרים ליעד בגבולות העיר הנוכחית. מדובר בשליחויות נפוצה, אשר דרישתה היא די גבוהה, מצד החנויות המקומיות, בעלי העסקים, והמשרדים הסביבתיים.
  5. שליחות בינעירונית (בין הערים הקרובות) – שליחות בינעירונית היא שליחות בין הערים הקרובות. לדוגמא, שליחות מכפר סבא להרצליה או רעננה. מדובר בשליחות הנפוצה ביותר בקרב בעלי העסקים, החנויות, ורשתות התקשורת. מעוניינים להעביר מוצר מרשת אחת לשנייה? זוהי השליחות המתאימה לכם מכל. שליחות בינעירונית עד 30 ק"ג בצורה מהירה ובטיחותית.

 

אלה הם חמשת השליחויות הנפוצות ביותר בתל אביב והסביבה, נתמכות בצורה מלאה ע"י שליחויות ישראל. ניתן להתאים בכל סוג משלוח את רמת הדחיפות, סוג השליחות, ואת גודל ונפח השליחות. בהתאם לכך, ייתכנו שינויים ברמת המחיר, לטובה ולרעה כאחד. בחרו בשליחות המתאימה ביותר, היו חכמים וחסכוניים.

מחירון שליחויות בת"א והסביבה

סוג המשלוח עלות משוערת
שליחות מתל אביב לחיפה החל מ-30 ש"ח
שליחות מהיום להיום באזור תל אביב החל מ-10 ש"ח
שליחות משפטית מתל אביב לאזור חדרה, נתניה והסביבה החל מ-45 ש"ח
שליחות בין עירונית עד 30 ק"מ החל מ-35 ש"ח
שליחות בינעירונית עד 50 ק"מ החל מ-45 ש"ח
שליחות מתל אביב לחדרה החל מ-60 ש"ח
שליחות מתל אביב לפרדס חנה החל מ-65 ש"ח
שליחות מתל אביב לחריש, בנימינה, קיסריה והסביבה החל מ-65 ש"ח
משלוח מתל אביב לבאר שבע והדרום החל מ-60 ש"ח
שליחות חד פעמית מתל אביב עד 20 ק"מ החל מ-30 ש"ח
שליחויות קטנות עבור מעטפות / חבילות עד 5 ק"ג החל מ-45 ש"ח

למה דווקא שליחויות ישראל למשלוחים בתל אביב והסביבה?

חברת שליחויות ישראל קמה במטרה לענות על צרכים פרטיים, ארגוניים, ועסקיים כאחד. שליחויות ישראל מספקת שירותי שליחות מקומיים, שליחות בינעירונית ועירונית, וכמובן שליחות פנים ארצית. לנו, שליחויות ישראל יש את הכלים, את העובדים, להתמודד עם מגוון רחב של משימות מאתגרות – זמני לחץ, כמויות מצטברות של שליחויות, ותוך הקשבה לצרכי הלקוח הסופיים. כל השירותים תחת קורת גג אחת.

אז למה לבחור דווקא בשליחויות ישראל? בזכות:

  1. הניסיון – חברת שליחויות ישראל מגיעה עם ניסיון של יותר מ־20 שנה בתחום השילוח וההפצה. כל הניסיון, כל מה שצברנו, כל הכלים המקצועיים, כולם עומדים לרשותכם בשירותי ההפצה והשילוח. בקיצור, אתם יכולים לישון טוב בלילה, יש מישהו שחושב אליכם, שדואג לכם, תמיד.
  2. הפריסה הארצית – שליחויות ישראל מספקת שליחות ומשלוחים בפריסה ארצית מלאה – החל מהדרום, מהמרכז, מצפון הארץ, ואפילו מהשרון, כל האזורים נתמכים. אנחנו, שליחויות ישראל, מגיעים גם לאזורים קטנים, לקיבוצים, וכמובן לאזורים הרחוקים בארץ.
  3. המחירים הנוחים – המחירים של שליחויות ישראל משתלמים לכל כיס, בהתאם למחירון הארצי. אנחנו לא רוצים מעל ומעבר, רק מבקשים את סכום העבודה הנדרש. אמינות היא חלק בלתי נפרד מהמודל העסקי שלנו, אנו נגבה מחיר סימלי והגון עבור כל שליחות, ללא אותיות קטנות או תוספות.

 

מעוניינים בשליחויות בתל אביב והסביבה? מעוניינים בהצעת מחיר משתלמת? הגעתם למקום הנכון. חברת שליחויות ישראל תספק לכם שליחויות מהירות, עמידה ביעדים, והתחייבות על שמירה התכולה בזמן השילוח. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו – 055-970-5877