להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות קיסריה

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

מחפשים משלוחים בקיסריה? תכירו את שליחויות ישראל

חברת שליחויות ישראל מספקת את שירותיה בפריסה ארצית מלאה, גם ביישוב הקהילתי קיסריה. בין היתר, החברה מספקת את שירותיה גם ליישובים ולערים בסביבה, ביניהם – חדרה, חיפה, ועוד. לפני הבחירה, כדאי לבחור בחברה אמינה, איכותית, ומקצועית. הכירו את חברת שליחויות ישראל. בדף זה, ניתן לקבל את כל המידע אודות חברת שליחויות בקיסריה והסביבה – המידע הכי מקיף.

משלוחים בקיסריה והסביבה עם הטובים ביותר
מספקים את כל סוגי השליחויות
במחירים הכי טובים בקיסריה והסביבה
להזמנות וייעוץ חינם:
055-970-5877

חברת שליחויות קיסריה

חברת שליחויות בקיסריה – הכירו את המקצוענים

קיסריה הינו יישוב קהילתי הנמצא ליד אור עקיבא, מונה קרוב ל־6,000 תושבים ונחשב יוקרתי. מרבית מהתושבים נחשבים כעשירים, עם הון עצמי, או עם הכנסות גבוהות מהרגיל, ללא ספק בכך. קיסריה נתפסת בעיני הרבים גם כעיר נמל, ומכילה עשרות וילות, אחוזות, וקוטג'ים יוקרתיים מאוד. קיסריה מציעה לתושביה איכות חיים ברמה אחרת, מבנים יוקרתיים ומעוצבים, וחזות מרשימה. קיסריה נחשבת כאחת מהערים הבולטות ביותר בישראל, והיא נוסדה בשנת 1977 במדויק.

חברת שליחויות ישראל מספקת את שירותי השילוח גם ליישוב הנפוץ בישראל – קיסריה והסביבה. שליחויות ישראל מתחייבת לספק את המחיר ההוגן ביותר, שירותים מגוונים תחת קורת גג אחת. החזון שלנו הוא לספק שירותים בפריסה ארצית, גם באזורים נפוצים וגם באזורים שפחות נפוצים. ללא ספק, אספקת שירותים לכיוון קיסריה היא אתגר בפני עצמו, אנו מתחייבים להצלחה ודייקנות. מחפשים חברת שליחויות בקיסריה והסביבה? הכירו את חברת שליחויות ישראל! לשירותכם תמיד.

הזמנת חברת שליחויות בקיסריה והסביבה – מהם המחירים? מחירון מעודכן 2022

היישוב קיסריה נמצא במחוז חיפה, במחוז הצפון, וקצב גדילת האוכלוסייה עומד על כ־4.1%. מהנתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2021, התגוררו כ־5,700 תושבים בסה"כ. המחירים עבור הזמנת שליחויות לקיסריה והסביבה עומדים על החל מ־50₪ במינימום האפשרי. ומהצד השני, קיימים גם שליחויות במחירים של החל מ־100₪, לדוגמא – שליחויות משפטיות. המחירים המצורפים ניתנים למגמת שינוי בהתאם לסוג השליחות, למרחק הצפוי, ותנאים אחרים.

מעוניינים להזמין חברת שליחויות בקיסריה והסביבה? הנה המחירים המעודכנים לשנת 2022:

סוג השליחות תעריף ומחיר עדכני
שליחויות בקיסריה והסביבה החל מ־50 ₪
שליחויות משפטיות בקיסריה החל מ־100 ₪
שליחות דחופה בקיסריה והסביבה החל מ־130 ₪
שליחות מקומית בקיסריה החל מ־60 ₪
שליחויות בינעירוניות בקיסריה החל מ־140 ₪
שליחות מהיום למחר בקיסריה החל מ־65 ₪
שליחות של חבילה או מכתב בקיסריה החל מ־85 ₪
שליחות מקיסריה לפרדס חנה החל מ-20 ₪
שליחויות מקיסריה לתל אביב החל מ-32 ₪
שליחות מקיסריה לחיפה החל מ-30 ₪
שליחות מקיסריה לדרום – אשקלון, אשדוד, באר שבע החל מ-35 ₪


*המחירים משוערים וצפויים להשתנות בהתאם לדרישותיו והתאמותיו של הלקוח הסופי.

למה לבחור דווקא בחברת שליחויות ישראל?

חברת שליחויות ישראל הוקמה במטרה לספק שירותי שליחויות מקומיים, ארציים, ובפריסה רחבה. אנחנו, שליחויות ישראל, משתדלים לספק מענה לכלל הצרכנים – עסקים, פרטיים, מגזרים, וארגונים. אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות מצוינות – שירות אישי, מחירים הוגנים, ביקורות חיוביות, עמידות בזמנים ומצבי לחץ, פריסה ארצית בכל רחבי הארץ, ביטוח במקרה של אובדן, ועוד הרבה.

מעוניינים בשירותי שליחויות ארציים? מקומיים? בקיסריה והסביבה? התייעצו עם צוות המומחים. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית התקשרו עכשיו – 055-970-5877