להזמנות:
055-970-5877

משלוחים לעסקים קטנים

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

משלוחים לעסקים קטנים ובינוניים

יש לכם חנות קטנה או גדולה? יש לכם משרד או עסק משגשג? הגעתם למקום הנכון! חברת שליחויות ישראל תספק לכם משלוחים לעסקים קטנים, בפריסה עירונית, בין עירונית, ואף ארצית. כל הפתרונות נמצאים כאן. שליחויות ישראל תספק את השליחות במהירות האפשרית, תחת שמירה על תכולת המשלוח, ושירות אדיב. בדף זה, חברת שליחויות ישראל מספקת נתונים סביב הנושא, וכמובן מחירים משוערים לעסקים. נתחיל.

מחפשים משלוח מעיר לעיר?
מעטפות / חבילות / כל דבר אחר
אנחנו מספקים משלוחים מהירים
כולל משלוחים בינעירוניים
להזמנות חייגו כעת:

055-970-5877

משלוחים לעסקים קטנים

למה עסק קטן צריך שירותי משלוחים?

לעסקים קטנים קיימים שני אופציות – אספקת משלוחים ע"י העובדים או עצמם, או שימוש בשירות חיצוני. לרוב, השירות החיצוני יהיה חברת משלוחים מקומית או ארצית, בדיוק כמונו, חברת שליחויות ישראל. וכעת, לשאלה הגדולה מכולן – למה בעצם עסק קטן צריך שירותי משלוחים? בשביל מה? הנה כמה סיבות:

  1. אספקת מוצרים בצורה מהירה יותר – עסקים קטנים ובעלי חנויות מקומיות זקוקים לשירות מהיר. כחלק מהסיבות הקיימות, ללא ספק, אספקת מוצרים בצורה מהירה יותר תניב עימה פירות רבים. המחזור השנתי יכול להתעצם, ואספקת המוצרים בצורה מהירה יכולה להסב שקט נפשי לבעלים – ללא תלונות מצד הלקוחות, ללא עיקובים מסוימים, הכל יעבוד על פי הספר.
  2. התמודדות עם לחצים בחנות או בעסק – ההתמודדות היומיומית נמצאת בכל מקום, וזה נתון, ידוע. ללא ספק, בעלי העסקים הקטנים מתמודדים ברמה היומית עם המון לחצים, לחצים כספיים, לחצים מצד הלקוחות ואספקת הסחורה, וכמובן עומס יתר על העסק ברמה הפיזית. במצב כזה, המחשבה הראשונה שעולה לראש – "למי יש זמן גם למשלוחים"? הלקוחות ממתינים, והמשלוחים רק מתעכבים, המצב לא אידיאלי. לפיכך, שימוש בשירותי משלוחים חיצוניים יכולים לעזור בהתנהלות השוטפת של העסק, לעזור באספקת המוצרים בצורה מהירה, וללא עיקובים מיותרים. בחרו חכם.
  3. שירות הכרחי כחלק מהמדיניות – הרבה מאוד עסקים קטנים וחנויות מקומיות מספקים שירותי משלוחים מקומיים או ארציים כחלק ממתן השירות ללקוחות, כחלק מהמדיניות של העסק. נתון זה, יכול להוביל לצבירת קהלים חדשים, למשיכת לקוחות לעסק, ועוד! בקיצור, זה רק יעשה לכם טוב. לפיכך, שימוש בשירותי משלוחים מהסיבה הזאת, תטיב לכם, תחסוך לכם זמן וכסף, ותניב תוצאות.

בהתלבטויות השונות, בבחירת התוצאה הטובה ביותר, אלה הם הסיבות לבחירת שירותי משלוחים חיצוניים. עשו את הבחירה הנכונה ביותר, עשו את הבדיקות הרלוונטיות, ובחרו בהחלטה הטובה ביותר, אנחנו איתכם. בכל שאלה, תלונה, או הצעה, אתם מוזמנים לפנות אל חברת שליחויות ישראל.

שירותי משלוחים לעסקים קטנים – כמה זה עולה?

קיימים מס' סוגי משלוחים, ביניהם, הנפוצים ביותר הם: משלוחים רגילים ומשלוחי אקספרס, סופר מהירים. המחירים משתנים בהתאם לדרישות הלקוח, סוג ההובלה והיעד הסופי, מידת הדחיפות הרצויה, ועוד הרבה. משלוח עירוני, מקומי, יעלה לכם בין 50-100 ₪ עבור שליחות עד 20 ק"ג לכל היותר. ומהצד השני, שליחות בין עירונית תעלה לכם בין 80-500 ₪ לכל היותר! המחירים עשויים להשתנות בהתאם לכובד המסע וליעד הסופי. אם נצטרך להיות מדויקים יותר, העלות הממוצעת היא החל מ־100 ₪ ומסתיימת ב־400 ₪ בממוצע, לא סופי.

לפניכם טבלה מעודכנת לשנת 2022 אודות שירותי משלוחים לעסקים קטנים:

סוג השירות מחיר משוער
המחירים עבור משלוחים עירוניים לעסקים קטנים החל מ־70 ₪
המחירון של משלוחים מהיום למחר לעסקים קטנים החל מ־60 ₪
התעריף על משלוחים בין עירוניים לעסקים קטנים החל מ־100 ₪
המחיר עבור משלוחים דחופים תוך כמה שעות החל מ־130 ₪
המחירון עבור משלוחים משפטיים לעסקים קטנים החל מ־120 ₪
משלוחים מקומיים עד 30 ק"ג לעסקים קטנים החל מ־80 ₪
המחיר למשלוחים מעל 30 קילוגרם לעסקים וחנויות החל מ־150 ₪

*המשלוחים משתנים בהתאם לצרכי הלקוח, ניתנים לשינוי בכל עת, בהתאם לתנאי התקנון.

יש לכם עסק קטן? תכירו את שליחויות ישראל

יש לכם עסק קטן או גדול? חנות קטנה במרכז העיר? הגעתם למקום הנכון! שליחויות ישראל לשרותכם. שליחויות ישראל מגיעה עם מטרה ייעודית – אספקת משלוחים בצורה מהירה, טובה, ובמחירים מצוינים. המודל של שליחויות ישראל הוא מאוד פשוט, ייחודי, ומעניק יתרונות רבים לעומת המתחרים האחרים. במילים אחרות, "מהפכה", הן ברמת השירות, והן ברמת המחיר. כל מה שעסק צריך נמצא כאן, לטובתו. שליחויות ישראל מביאה משהו חדש לשוק הישראלי, חידוש של ממש, ומספקת יתרונות לבעלי עסקים. יתרונות כמו – חיסכון בזמן יקר, מחירים מצוינים, שירות בפריסה ארצית, ופתרונות לנוחות של העסק.

מעוניינים בשירותי משלוחים לעסקים קטנים? הגעתם למקום הנכון! אצלנו, הפתרון נמצא בהישג יד! לחלוטין. לפרטים נוספים, לייעוץ, או לקבלת הצעת מחיר מפורטת ומשתלמת, התקשרו עוד היום – 055-970-5877 בכל שלב, בכל זמן, חברת שליחויות ישראל כאן לשרותכם! זמינים 24/7