להזמנות:
055-970-5877

שליחויות מהיום להיום

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

שליחויות מהיום להיום כמה שזה חשוב

בישראל, במאה 21, בשנת 2023, כל הפעילויות חייבות לעבוד כמו שעון, בצורה המהירה והנוחה ביותר ללקוח. כולנו ממהרים, לכולנו אין זמן "מיותר", לכולנו יש את הבעיות "האישיות והעסקיות" כאחד. לפיכך, שירות מהיר וזמין של שליחויות מהיום להיום הוא הפתרון הטוב והמשתלם ביותר. מחפשים שליחות מהיום להיום? הגעתם למקום הנכון! חברת שליחויות ישראל מספקת שירות מהיר ואכפתי, מהיום להיום, ללא כאבי ראש. בדף זה תקבלו את כל המידע והנתונים אודות שליחויות מהיום להיום, כל מה שרציתם לדעת. קדימה, נתחיל.

חברת משלוחים בארץ
מספקים שליחויות קטנות או גדולות
שליחויות מהיום להיום בכל הארץ
עם מחירים נוחים

להזמנות חייגו כעת:
055-970-5877

שליחויות מהיום להיום

למה דווקא לבחור במשלוח מהיום להיום?

"אין זמן" או שה־"דחיפות" משחקת תפקיד די חשוב בהצגה. זוהי בעצם הסיבה העיקרית לביצוע שליחות מהירה. ללא ספק, קיימים סיבות נוספות. אם זאת, זוהי הסיבה העיקרית לדרישת שליחות מהיום להיום. בעיקרון, לעומת שליחויות "רגילות" שליחויות "דחופות" יותר יהיו כרוכות בתוספת תשלום ועלויות גבוהות. בעת הבחירה כדאי לחשוב על מס' תנאים והתלבטויות – תקציב השילוח, רמת הדחיפות, ותנאים נוספים. בנוסף, כדאי להבין מהי העלות מול התועלת, האם זה יהיה שווה לנו? בסופו של עניין, זה מייקר את העסקה. בחרו באופציה המשתלמת והנוחה לכם מכל, חברו על התועלת מול העלות הסופית, בחרו בצורה חכמה. הצוות המקצועי של "שליחויות ישראל" ישמח לספק לכם שירות מקצועי, אישי, ועם אחריות רבה.

 

מחירון משלוחים מהיום להיום?

מחירון משלוחים מהיום להיום משתנה ומתומחר לפי מס' גורמים: יעד המשלוח, נפח וגודל העברה, ודחיפות. אלה הם 3 הגורמים אשר ישפיעו על הצעת המחיר הסופית, חלק מהסעיפים אף ייקרו אותה משמעותית. בהתאם לתקציב, כדאי להבין היכן אנחנו יכולים "להתגמש" ולייצר עלות נמוכה מהרגיל. ברוב המקרים, מחירון משלוחים מהיום להיום נעים בין 100-400 ₪ לכל היותר, במרבית מהתרחישים האפשריים. חברת שליחויות ישראל מרכזת עבורכם טבלה משוערת לשנת 2022 עבור מחירון משלוחים מהיר, מהיום להיום.

סוג המשלוח מחיר משוער ב־₪
שליחויות מהיום להיום של מכתב או חבילה קטנה החל מ־50 ₪
שליחויות עירוניות עבור חבילה קטנה החל מ־70 ₪
שליחויות מהיום להיום של חבילה גדולה החל מ־120 ₪
שליחות בין עירונית של חבילות או מכתבים החל מ־160 ₪
שליחות דחופה ומהירה עד 30 ק"מ החל מ־ 300 ₪
שליחויות דחופות ומהירות מעל 50 ק"מ החל מ־ 420 ₪
שליחות מהירה תוך כמה שעות של חבילות ומכתבים החל מ־ 150 ₪
שליחות משפטית או מסירה משפטית עבור עורכי דין החל מ-100 ₪
הזמנת חברת שליחויות מהיום להיום בתל אביב החל מ-50 ₪


*המחירים משוערים וניתנים לשינוי בהתאם לתקנון השירות של שליחויות ישראל.

התמורה הטובה למחיר – למה דווקא שליחויות ישראל?

חברת שליחויות ישראל הוקמה בשנת 1999, שנות ה־90, ומספקת שירותי שליחויות ברמה הגבוהה ביותר. שליחויות ישראל בעלת ניסיון של יותר מ־20 שנה במשלוחים בפריסה ארצית, מיקור חוץ, ומשלוח עסקי. שליחויות ישראל מעניקה שירות מקצועי, יחס אישי, ומחירים ללא תחרות. אז למה כדאי לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות מוצדקות לשירות – ניסיון של 20 שנה ויותר, מגוון רחב של המלצות וביקורות, זמינות 24\7, שירות מהיר ומקצועי גם לפרטיים, עסקיים, משרדים, וארגונים ממשלתיים. שירות לקוחות מנצח מכל בחינה. חברת שליחויות ישראל מספקת את שירותיה גם במוצ"ש ותבטיח שהמשלוח יגיע ליעדו כבר בבוקר, למחרת.

המלצה כנה ואמיתית – בחרו בחברה אמינה, חברה שתלך אתכם יד ביד, שהתקשורת לא "צולעת". במילים אחרות, בחרו פרטנר אמיתי שילווה אתכם לכל אורך הפעילות – ברמה הפרטית, העסקית, והארגונית.

זקוקים למשלוחים מהיום להיום? מעוניינים וחפצים בפרטנר אמיתי שלא יאכזב אתכם? הצטרפו למשפחה. לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר לשליחות מהירה ודחופה התקשרו עוד היום – 055-970-5877. לצידכם תמיד, חברת שליחויות ישראל. בכל שאלה, תלונה, או התייעצות, הצוות המקצועי עומד לרשותכם, תמיד.