להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות אור עקיבא

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

חברת משלוחים באור עקיבא והסביבה

ברוב המקרים, חברת שליחויות באור עקיבא מספקת שליחויות גם בחדרה וגם ביישובים הסמוכים. גם אם מדובר בחברה מקומית, השליחויות יתבצעו בחדרה, אור עקיבא, והסביבה השוכנת. הכירו את חברת שליחויות ישראל, החברה המובילה בישראל לשליחות עירונית, בינעירונית, וכמובן ארצית. שליחויות ישראל מתחייבת לספק את השירות הטוב ביותר בישראל, תחת עמידה בלחצים וזמנים. בדף זה, תקבלו את כל המידע אודות שירותי השליחויות באור עקיבא, תעריפים ומחירים עדכניים.

הזמנת שליחויות מאור עקיבא לכל הארץ!
מצאו שליח במהירות עם חברת שליחויות ישראל
מספקים שליחויות מהירות מהיום להיום
וכל סוגי השליחויות במקום אחד

להצעת מחיר חינם:
055-970-5877

חברת משלוחים באור עקיבא

למה כדאי לבחור חברת שליחויות באור עקיבא?

כדאי לבחור בחברה שמכירה את העסק מקרוב, שמבינה את צרכיו האישיים, ואת דרישותיו השונים. בקיצור, פרטנר לכל דבר. חברה שתבין אתכם, שתלך אתכם יד ביד! כזאת שלא תאכזב בשום מצב. ישנם כמה סיבות לבחירת חברת שליחויות באור עקיבא, הנה כמה סיבות טובות – הראשונה, דרישה. הדרישה הלגיטימית למתן שירותי הפצה ושליחויות מקומיות וארציות. כל אחד, צריך את זה. 

השנייה, עניינים משפטים ואחרים. במקרים מסוימים, נזדקק לשירותי שילוח, מסירות משפטיות. השלישית, דחיפות קודמת לכל. במקרים מסוימים, עסקים זקוקים לשליחויות דחופות, זה מובן. הרביעית, הפחתת עומס ולחצים על העסק. ללא ספק, שירותי שליחויות יקלו עליכם בעומס הרב. החמישית, חלק ממתן השירות. הרבה מאוד עסקים מקומיים מבצעים שליחויות כחלק מהשירות. אלה הם חמשת הסיבות הטובות לשימוש בשירותיה של חברת שליחויות באור עקיבא והסביבה. כעת, בחרו בצורה נכונה את החברה הייעודית – המלצות וביקורות, ניסיון, ושירות לקוחות מנצח.

איך בוחרים חברת שליחויות – 3 טיפים מנצחים

אור עקיבא הינה עיר השוכנת לצד חדרה, נמצאת במחוז חיפה, ומכילה קרוב ל־20,000 תושבים. ומהצד השני, אור עקיבא מאוד נוחה, סמוכה לשני כבישים מרכזיים – כביש 2, וכביש 4 המפורסם. העיר אור עקיבא הוקמה ונוסדה בשנת 1951 והוכרזה כעיר רשמית בישראל בשנת 2001 (המאה 21). ישנה דרישה גדולה עבור שליחויות מקומיות באור עקיבא והסביבה, וזאת בשל מספר סיבות.

אז איך בוחרים חברת שליחויות בצורה נכונה? הנה כמה טיפים מצוינים לצרכן: הטיפ הראשון, ביקורות והמלצות. הביקורות וההמלצות מספקים לנו הערכה משוערת אודות טיב השירות והעסק. הטיפ השני, תיק עבודות עם הרבה חברות מוכרות. אם החברה מכילה תיק עבודות גדול עם הרבה חברות מוכרות בישראל, ייתכן שמדובר בחברה רצינית ואמינה! שווה להציץ בתיק העבודות. הטיפ השלישי, ניסיון וותק מקצועי. ניסיון וותק תעסוקתי מראה על עמידות, ניסיון בתחום, ורצינות. אלה הם שלושת הטיפים המנצחים לבחירת חברת שליחויות באור עקיבא והסביבה. בחרו בצורה חכמה.

חברת שליחויות באור עקיבא – כמה זה יעלה לכם? מחירון מעודכן 2022

חברת שליחויות באור עקיבא מספקת את מרבית השליחויות – שליחות רגילה, שליחות מהירה, ומשפטית. חברת שליחויות ישראל נוסדה במטרה לענות על צרכיו הצרכן, העסק, הארגון, או הגוף הממשלתי. חיסכון בזמן, חיסכון בעלויות קבועות, פתרונות לשליחות מהירה ודחופה, ומגוון רחב של יתרונות. הכירו את השם – שליחויות ישראל. הפרטנית החדשה שלכם לכל סוג של שליחות אפשרית.

אז כמה זה באמת יעלה לכם? מהם המחירים המשוערים? הנה טבלה מעודכנת:

סוג השליחות המבוקשת מחיר משוער
שליחויות מקומיות באור עקיבא החל מ־60 ₪
שליחויות משפטיות באור עקיבא והסביבה החל מ־100 ₪
שליחות דחופה ומהירה באור עקיבא החל מ־120 ₪
שליחות עד 30 קילומטרים מאור עקיבא החל מ־130 ₪
שליחות בינעירונית באור עקיבא והיישובים הקרובים החל מ־150 ₪
שליחויות של חבילה גדולה באור עקיבא והסביבה החל מ־180 ₪
שליחות מהירה מאור עקיבא ועד חיפה החל מ־140 ₪
שליחות מאור עקיבא לפרדס חנה החל מ-20 ₪
שליחות מאור עקיבא לתל אביב והסביבה החל מ-30 ₪
שליחות מאור עקיבא לדרום – אשדוד, באר שבע, אשקלון והסביבה החל מ-45 ₪
שליחות מאור עקיבא לאזור חולון, רמת גן, פתח תקווה, בני ברק, באר יעקב, נס ציונה, רמלה, לוד, ראש העין החל מ-65 ש"ח
שליחות לאזור מודיעין, ירושלים, אלעד, שוהם, נמל התעופה בן גוריון החל מ-75 ש"ח


*המחירים עשויים להשתנות בעתיד בכל עת, בהתאם לשיקולי החברה, שליחויות ישראל.