להזמנות:
055-970-5877

חברת שליחויות בהוד השרון

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

הזמנת שליחות בהוד השרון

מחפשים שליחות בהוד השרון? כדאי שתדעו שהוד השרון היא עיר פסטורלית (באופן יחסי לעיר) המשרה אווירה רגועה וחיובית. היא נמצאת בדרום נפת השרון שבמחוז המרכז בישראל והיא נוצרה מאיחודן של ארבע מושבות שכנות: רמתיים, מגדיאל, רמת הדר וכפר הדר. בתחילת המאה ה-21 חלה קפיצה בגדילתה של העיר עקב תנופת בנייה, אך העיר עדיין מחזיקה בהרבה מאוד שטחים חקלאיים אשר חלקם הופשרו לבנייה (יש למה לצפות). מדובר בעיר עם קסם מיוחד, כמו ניתן להרגיש כי מדובר אמנם בארבע מושבות שהפכו לעיר אחת אך עדיין נותרה האווירה הכפרית החמימה.

הזמנת כל סוגי המשלוחים בהוד השרון והסביבה
מספקים שליחויות לכל רחבי הארץ 24 שעות
להזמנה חייגו כעת:
055-970-5877

חברת שליחויות בהוד השרון

מדוע אנו זקוקים לחברת שליחויות בהוד השרון

הוד השרון עושה קפיצה משמעותית בהתפתחות בשנים האחרונות, ובעקבות כך יותר ויותר עסקים קמים ברחבי העיר. כמו כן, הוד השרון מוקפת בהרבה מושבים מאוכלסים המתפתחים בקצב שלהם. חברת משלוחים בהוד השרון תוכל לספק שירותי שליחויות אל הישובים שמחוץ לעיר וכך להרחיב את התקשורת העסקית והכלכלית של העיר.
תודעת שירות מהגבוהות בישראל תגביר את האמון בשירותי העיר וכך גם תתרום לצמיחת הכלכלה. השליחים המקצועיים שלנו עומדים בזמנים ויבטיחו את בטיחות החבילה מהרגע שיצאה ועד הגעתה אל היעד המבוקש.

מחירון שליחויות בהוד השרון

לטובת יכולת הערכת סדרי גודל למשלוחים השונים, ערכנו עבורכם טבלת מחירים הכוללת סוגי משלוחים רבים. כמובן שלקביעת הסדר או העלאת מקרים מיוחדים, תמיד ניתן להתקשר ולקבל את השירות הטוב ביותר.

סוג השליחות מחיר משוער
הזמנת שליחות מהוד השרון לתל אביב החל מ-30 ש"ח
הזמנת שליחות משפטית מהוד השרון עד 30 ק"מ החל מ-150 ש"ח
הזמנת שליחות באופן קבוע – בנק שליחויות החל מ-20 ש"ח לשליחות (3 ימי עסקים)
הזמנת שליחות מהוד השרון לחיפה, הקריות, עכו, נהריה והסביבה החל מ-45 ש"ח
הזמנת שליחויות לאזור הדרום: באר שבע, דימונה החל מ-60 ש"ח
הזמנת שליחות לאזור אשדוד, אשקלון, גן יבנה, גדרה, והסביבה החל מ-55 ש"ח
הזמנת שליחות לאזור השרון: נתניה, חדרה, פרדס חנה, קיסריה, חריש, בנימינה והסביבה החל מ-55 ש"ח (יתכנו שינוים במחירים כתוצאה מנסיעה רחוקה יותר)