להזמנות:
055-970-5877

משלוח חבילות בארץ

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

משלוח חבילה בארץ במהירות

חברת שליחויות מספקת מגוון רחב של שירותי משלוח בארץ באמצעות שליחים אשר פרוסים בכל רחבי ישראל מתוך מטרה לספק שירות משלוחים מכל הסוגים ובכל הגדלים במהירות וביעילות. חברת שליחויות טובה זו חברה שערוכה לספק משלוחים בארץ באופן יום-יומי במקצועיות מרבית ובמחירים אטרקטיביים. 

משלוח חבילות בארץ

תקופת הקורונה גרמה לעלייה משמעותית בתחום המשלוחים שגם לפניה היה פעיל ומבוקש מאוד. אנשים גילו את הקלות ברכישות מקוונות מחנויות אינטרנט שונות שיכולות בקלות לשלוח כל חבילה של מוצרים קטנים או גדולים מקצה הארץ לקצה השני שלה, סיבה זו הפכה את שירות משלוח חבילות בארץ למבוקש מאוד. 

מן הצד השני, עסקים רבים שעד תקופת הקורונה לא הציעו משלוחים, הבינו שרק כך יוכלו לשרוד והצטרפו למאות בתי עסק והחלו להשתמש גם הם בשירות של חברות שליחויות שיכולות להוביל את מוצריהן בכל רחבי הארץ.

כיום חברת השליחויות מבטיחה את הגעת החבילות והמכתבים שלכם בצורה בטוחה, מהירה ומקצועית. כל חברה עושה כל שניתן כדי לעמוד בכל התנאים הללו שהם נוחים ללקוחות וזאת כדי לשמור וגם להעלות את רמת המוניטין של החברה.

בחירה חכמה של משלוח חבילות בארץ

כשאתם עומדים בפני בחירה של שירות משלוחים, עשו בדיקה של צרכיכם האישיים אל מול מה שהחברה יכולה להציע לכם מבחינת רמת השירות שהיא נותנת, כמו: מה התחייבות החברה לזמן המשלוח, האם החברה משתמשת באופנוע וברכב, האם צוות השליחים של החברה מספיק מיומן בשביל משלוחים רגישים יותר ועוד. 

חברה שמציעה מגוון שירותים רחב יותר בכל ולכל הארץ מוכיחה את יעילותה ומקצועיותה ומאפשרת לאנשים מכל רחבי הארץ ליהנות משירות המשלוחים שלה שלרוב נעשה דרך אתר האינטרנט או דרך אפליקציה ייעודית לכך המאפשרים מעקב אחר החבילה מרגע איסופה ועד למסירתה ביעד. 

משלוח חבילות בארץ מחירים

תחום השליחויות הוא תחרותי מאוד וטווח המחירים הוא גדול מאוד. וכמו בכל תחרות, גם בתחרות הזו יש מנצחים והפעם אלו הלקוחות שנהנים ממחירים זולים שמציעות החברות השונות, להלן דוגמה למחירי משלוח חבילות בארץ.

מכתבים – 

מרחק המשלוח מחיר משלוח
בתוך העיר 30 ₪ 
עד 30 ק"מ 70 ₪ 
עד 50 ק"מ  130 ₪ 
עד 100 ק"מ 200 ₪  

 

חבילות עד 3 ק"ג – 

מרחק המשלוח מחיר משלוח
בתוך העיר 50 ₪ 
עד 30 ק"מ 120 ₪ 
עד 50 ק"מ  160 ₪ 
עד 100 ק"מ 350 ₪  
עד 200 ק"מ 600 ₪ 

חבילות עד 10 ק"ג – 

מרחק המשלוח מחיר משלוח
בתוך העיר 80 ₪ 
עד 30 ק"מ 200 ₪ 
עד 50 ק"מ  300 ₪ 
עד 100 ק"מ 400 ₪  
עד 200 ק"מ 800 ₪ 

עבור שליחויות מהירות של עד 6-2 שעות מסירה תידרש תוספת כספית לעלות השליחות לפי הדחיפות המבוקשת, התוספת לרוב נעה בין 200-50 ₪. 

 

רוצים להוציא שליחות עוד היום וליהנות משירות אמין ומקצועי? מוזמנים לנסות אותנו, צרו עימנו קשר במספר טלפון: 055-970-5877, ותיווכחו שאצלנו השירות הוא מעל הכול.