להזמנות:
055-970-5877

משלוח מהיום למחר

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

שליחויות מהיום למחר ישדרגו לכם את העסק

בעידן המתקדם והטכנולוגי, במאה ה־21, עידן המשלוחים האיטיים נגמר, תם ונכחד. במקומם, נכנסו פתרונות אידיאלים יותר: משלוחים מהירים וזריזים – משלוחים מהיום למחר, משלוחים מקומיים בכמה שעות, ועוד. ללא ספק, בעידן המתקדם והמהיר, משלוחים מהירים מהווים חשיבות עליונה, הן לעסקים והן לפרטיים יותר. חברת שליחויות ישראל מתמחה בהספקת משלוחים ושליחויות מהירים, מהיום למחר, מהרגע להרגע. בדף זה, חברת שליחויות ישראל מספקת את כל המידע הנדרש – למה זה כדאי? מהם היתרונות? ומחירון שליחויות.

מגוון משלוחים מהירים מהיום למחר בפריסה ארצית
מחפשים משלוח מהרגע להרגע? מצאתם!

מחירים נוחים בכל רחבי הארץ
שירות מהיר ואיכותי

להזמנות חייגו:
055-970-5877

שליחויות מהיום למחר

 

למה דווקא משלוח מהיום למחר? למה זה כדאי?

משלוחים מהיום למחר מסופקים בצורה מהירה עד 24 שעות. לעיתים, המשלוחים יסופקו כבר באותו היום. ללא ספק, מדובר ביתרון שעולה על סוגי משלוחים אחרים – משלוחים רגילים, וכו'. מהיר זה הטרנד החדש. ובכל זאת למה זה בעצם כדאי? בהרבה מאוד מקרים – אספקה דחופה, עמידה בדד ליין, ודרישה לגיטימית. לרוב, אלה הם הסיבות שעסקים ואנשים פרטיים זקוקים למשלוחים מהירים, מהיום להיום. 

ומהצד השני, במקרים מסוימים, חנויות ובעלי עסקים מספקים משלוחים מהירים כחלק מהשירות, לנוחיות הלקוחות. שליחויות ישראל מבטיחה עמידה ביעדים וזמנים, וקבלת משלוחים ללקוחות פרטיים ועסקיים במהירות. השירות נדרש, לגיטימי ומובן, ובעל הרבה "סגולות", זקוקים לשירות? התייעצו איתנו בטלפון.

היתרונות שלנו על המתחרים – הרבה יותר מסתם שירות

חברת שליחויות ישראל הינה החברה המובילה בישראל אשר מספקת משלוח מהיום למחר. החברה מעניקה זמינות מרבית, עמידה בזמנים, וכמובן פרטנר שילווה אתכם לכל אורך המשימה – יד ביד. וכעת, לשאלה הגדולה מכולן – למה כדאי לבחור דווקא בנו? מה היתרונות שלנו על פני המתחרים? הנה כמה:

  1. משלוחים מהירים מהיום למחר – חברתינו מספקת משלוחים מהירים, מהיום למחר, תוך 24 שעות. אנחנו תומכים במגוון רחב של מיקומים, בפריסה ארצית. באמצעות רכבים חדישים, מכניקה גבוהה, מרבית מהמשלוחים יסופקו ללקוחות במהירות האפשרית, בין כמה שעות בודדות לעד יום שלם.
  2. בטיחות ואחריות תכולה – בחברת שליחויות ישראל מרבית מהנהגים באים עם ציוד בטיחותי, וזאת במטרה למנוע אובדן או נזקים של ציוד, חבילות, או מוצרים. בנוסף, מלבד תנאי זה, שליחויות ישראל מעניקה שירות אחריות על תכולת המשלוח. בקיצור, אתם בידיים טובות.
  3. ללא עיקובים או הפתעות בדרך – חברות המשלוחים המקומיות לא מסוגלים לעמוד בדד ליין, מביאים עמם הרבה תירוצים, ובסופו של דבר, לא מסוגלים לספק את "הסחורה". בחברת שליחויות ישראל אין תירוצים, אין עיקובים, והכל עובד על פי הספר! במקרה שלנו השעון. מחפשים פרטנר אמיתי שלא יאכזב אתכם? הגעתם למקום הנכון! שליחויות ישראל כאן עבורכם.

 

אלה הם שלושת היתרונות של חברת שליחויות ישראל, נשמח לספק לכם את התמורה הטובה ביותר למחיר. שליחויות ישראל תעניק לכם שירותי משלוחים מהיום למחר במחירים הטובים לצרכן, במהירות הגבוהה ביותר. אצלנו לא סתם מקבלים "שירות", מקבלים פרטנר אמיתי שדואג לכם תמיד, בעת צרה, בכל זמן אפשרי.

 

מחירון שליחויות מהיום למחר – כמה זה עולה?

שליחויות ישראל מתחייבת לאספקת שליחויות מהיום למחר, תוך 24 שעות מרגע ההזמנה, במהירות הגבוהה. אנחנו מבצעים מגוון רחב של שליחויות – שליחויות משפטיות, שליחויות אקספרס, וכמובן סוגים נוספים. אצלנו תקבלו שליחים עם ניסיון קודם, עמידה בזמנים ויעדים, שליחויות עם רכב או אופנוע, ויחס אדיב. והשאלה הטובה מכולן – כמה בדיוק זה עולה? מהם המחירים לשליחויות מהיום למחר? הנה מחירון מעודכן:

סוג השירות מחיר משוער לצרכן
המחיר עבור שליחויות מהיום להיום (ביום הנוכחי) החל מ־50 ₪
המחירון עבור שירותי שליחויות מהיום למחר (24 שעות) החל מ־70 ₪
התעריף על שליחויות מהיום להיום בכל הארץ החל מ־80 ₪
מהו המחיר עבור שליחויות מהיום למחר בתל אביב החל מ־60 ₪
המחירים עבור שליחות מקומית מהיום למחר החל מ־40 ₪
המחירון עבור שליחויות משפטיות מהיום למחר החל מ־120 ₪
התעריפים על שליחויות קטנות מהיום למחר החל מ־80 ₪


*המחירים עשויים להשתנות בהתאם לתנאי התקנון של שליחויות ישראל, המחירים תקפים לשנת 2022.

 

למה דווקא אנחנו?

שליחויות ישראל מבטיחה לעמוד ביעדים השונים, וכמובן לספק משלוח מהיום למחר לשביעות רצון הלקוחות. בין השירותים הרבים, אנו מעניקים שירותי ייעוץ לפני תחילת עבודה או חוזה, שליחויות מקומיות וארציות, שליחויות משפטיות, שליחויות של חבילות או מכתבים, וכמובן פתרונות שילוח לעסקים, חנויות, וארגונים. חברת שליחויות מעניקה את כלל הפתרונות תחת קורת גג אחת, כולל מיקור חוץ ופתרונות שילוח.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר מפורטת התקשרו עוד היום – 055-970-5877